Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna www.odrdzewiacz.fora.pl
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dyskretny tunning

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Pochwal się!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:22, 20 Cze 2013    Temat postu: Dyskretny tunning

Moze to nie jest wlasciwe miejsce, ale jednak pochwale sie robota syna.
Kilka lat temu, gdy zrobil prawo jazdy na motocykl (16 lat) i w oczekiwaniu na to "prawdziwe", samochodowe, otrzymal w prezencie cos takiego (Peugeot 309 serii 1):



- Tata, przeciez nie bede jezdzil czyms takim!
- Masz czas - zrob z nia, co chcesz.

Zabral sie do roboty i, po poltora roku, auto wygladalo tak:



Przedni zderzak, to hybryda miedzy oryginalnym, wygladzonym (gora) i sportowa wersja Peugeota 106FL (dol).



Tyl wygladzony, zamek kufra elektryczny, spojler zaadaptowany od Renault 25.



Kola od Geugeota 206GTI 1.9



Kierownica od 205 XS



I calosc w kolorze bleu recif prezentuje sie calkiem niezle, jak na tunning.



Chlopak narobil sie i nigdy nim nie jezdzil. Sprzedal, zanim zrobil prawo jazdy, innemu, swiezo upieczonemu, kierowcy, ktory wrecz skakal z radosci na jego widok.

Pozdrawiam, Georges


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Georges dnia Czw 12:03, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Czw 19:32, 20 Cze 2013    Temat postu:

Nie lubię jak ktoś przykłada się do auta i potem je bezdusznie sprzedaje. No ale ucieszył się kto inny- skąd taka decyzja? Ja chyba mam coś z głową, bo bardzo przywiązuje się do rzeczy... Auto ładnie zrobione, może jedynie wysokość przedniego zawieszenia w stosunku do tyłu bije po oczach. Trochę faktycznie temat nie na to forum:). Chyba, że syn teraz zaprezentuje coś innego co robi i jak robi:).

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:15, 20 Cze 2013    Temat postu:

Generalnie nie jestem zwolennikiem tunningu, i osobiście wolałbym ten samochód w jego pierwotnej wersji, niemniej, muszę przyznać, że jak na tuning, to został zrobiony bez skrajności. Po prostu "lifting", bez "przesadyzmu". Za to plus, choć, jak wspomniałem, ja bym temu samochodowi tuningu nie robił!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:54, 20 Cze 2013    Temat postu:

Zdaje sie, ze podczas tej roboty zrozumial, ze to niezupelnie to, co go interesuje.
Dlatego auto poszlo do zyda.
W oryginale nie jest, a w kazdym razie nie bylo 10 lat temu, czyms ciekawym. Wersja uboga, maly silnik i, generalnie, model dosc malo lubiany.

Po tym pierwszym doswiadczeniu przyszly inne: fiat 126 z mojej glerii,



Renault 4L przygotowane do "4L Trophy" w Maroku,



2CV narzeczonej i obecnej zony... (niebieska)



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Georges dnia Czw 21:10, 20 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:43, 04 Gru 2013    Temat postu:

Nie bede zakladal nowego tematu, by powiedziec, ze lezka sie w oku kreci, gdy kolejny rok majsterkowania po godzinach wyjezdza na droge i zaczyna nowe zycie...



Tak wygladl przed rokiem:







A tak wydlada dzisiaj:







Czy ktos wie, co to za model?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Śro 16:05, 04 Gru 2013    Temat postu:

No ja właśnie miałem pytać, czy to oryginał?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:56, 04 Gru 2013    Temat postu:

Oczywiscie!
Jedyne odstepstwo od oryginalu, to hamulce tarczowe. Dla bezpieczenstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Śro 20:05, 04 Gru 2013    Temat postu:

Gdzieś coś takiego widziałem (TV)- ale zupełnie nie wiem jak się nazywa.
Podpowiedz trochęSmile. W każdym razie, wygląda bardzo solidnie i bardzo szybko nastąpiła odbudowa.
Jaki był stan wyjściowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:29, 04 Gru 2013    Temat postu:

Byl na chodzie z dziurami tu i owdzie (nie wszystko jest z aluminium), troche pogruchotany i polatany drutem, z nieoryginalnym silnikiem.
Celem bylo przywrocene mu stanu oryginalnego i mozliwie bliskiego temu, jaki mial przy przekraczaniu bramy fabryki w poczatku lat 80-tych. Otrzymal nowy (odbudowany w fabryce) silnik z zapasow NATO i takaz skrzynie, opcjonalny overdrive, nowe przednie blotniki, tapicerke i wiazki elektryczne. Reszta zostala odbudowana. Zreszta, niektore przyklady z dzialu "warsztat" pochodza z tego projektu. Calosc pomalowana oryginalna farba z NATO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Czw 20:13, 05 Gru 2013    Temat postu:

Właśnie pamiętam prostowanie blachy:)

Czyżby LR Lightweight 88?

Podobno "extremely rare"Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:28, 05 Gru 2013    Temat postu:

Lighweight chyba z '85. Sprzet jednostek spadochronowych NATO. Rzadki, szczegolnie w tym stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Pochwal się! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin