Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna www.odrdzewiacz.fora.pl
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawa tłumika motocyklowego (kosmetyka)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Blacha, karoseria, nadwozie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pon 0:05, 03 Lut 2014    Temat postu: Naprawa tłumika motocyklowego (kosmetyka)

Do mojego 126p kupiłem tłumik motocyklowy. Szukałem konkretnie tłumików renomowanych marek o konstrukcji pozwalającej na zmniejszenie jego długości (nitowanych). Okazyjnie kupiłem uszkodzony, oryginalny tłumik marki MIVV - w dodatku z poszyciem ze stopu tytanu, jest niewiarygodnie lekkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pierwszy rzut oka, tłumik jest nieźle pokiereszowany - ale zdecydowanie warto go naprawić (genialnie wygląda, no i tytan!). Gabarytowo pasuje mi idealnie (muszę troszkę przyciąć) więc trzeba się zabrać do roboty!
[link widoczny dla zalogowanych]
Oryginalne nity- nie wiem, chyba też były z jakiegoś czegoś, bo porządne wiertła nie dawały im rady. Ale udało się.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Georges przekazał mi parę cennych rad jak się zabrać za prostowanie blachy- CDN...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:43, 10 Lip 2014    Temat postu:

No i co z tym dalszym ciagiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pią 2:39, 11 Lip 2014    Temat postu:

Tłumik zrobiony, wyszło tak jak chciałem:). Teraz jestem za granicą, ale jeśli pytasz- obiecuje nadrobić relacją po powrocie (we wrześniu). Dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:36, 11 Lip 2014    Temat postu:

PONY007 napisał:
...ale jeśli pytasz- obiecuje nadrobić relacją po powrocie ...


Pytam z ciekawosci czy to, co pisze ma jakis sens? A jesli zalozyles temat, to chyba nie tylko po to zeby osobiscie korzystac z porad. Forum jest publiczne, miedzy innymi, po to, aby inni tez korzystali z wymiany doswiadczen.
Pozdrawiam i zycze milych wakacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Blacha, karoseria, nadwozie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin