Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna www.odrdzewiacz.fora.pl
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik rowerowy Gnom - przegląd i czyszczenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Wto 18:27, 08 Sty 2013    Temat postu: Silnik rowerowy Gnom - przegląd i czyszczenie

Silnik kupiłem przypadkiem- bez zbytniego oglądania.

Oczywistym jest, że w takiej sytuacji muszę przejrzeć całą mechanikę, zanim zabiorę się za próbę odpalenia. Silnik delikatnie rozebrałem, karter wygląda i jest dosyć delikatny w miejscach gdzie są gwinty i ogólnie skupiałem się, żeby nic nie uszkodzić (świadomy, że o części trudno). Silnik okazał się być po małym przebiegu, bez uszkodzeń więc sprawa ograniczyła się jedynie do czyszczenia nagarów, łożysk, wymiany uszczelnień:
http://www.odrdzewiacz.fora.pl/czym-robimy,20/1-uszczelnienia-cykl,10.html
I lakierowania obudowy.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcia gotowego muszę jeszcze zrobićSmile Silnik jest już w stanie "na chodzie" z lampką, jednak brakuje jeszcze paru detali jak osłona pompki paliwa i dźwignia dekompresatora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Śro 0:18, 09 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:37, 09 Sty 2013    Temat postu:

Zawsze mnie fascynowały silniki rowerowe. Kiedyś byłem bliski kupna roweru z silnikiem radzieckim KO, ale plany się zmieniły i zamiast roweru z silnikiem mam parę innych, bez silnika Smile

Może wrzucisz film z pracy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin